Kirstu Kandmine
Enne algust:
- Leer kelle ülesandeks on kanda kirstu, valitakse loosi abil.
- Alternatiivina võidakse kirst anda palgasõdurite kätte, kelle käest mõlemad leerid seda endale võita üritavad.
- Kirst on erksalt nähtav ja selgelt äratuntav.
Eesmärk:
- Kirstu algsed omanikud peavad selle transportima kindlasse lõppunkti, rada pidi mis võib (aga ei pruugi) olla ette määratud (vastavalt GM'i otsusele enne stsenaariumi algust).
- Ründajad (teised leerid) peavad neid takistama ning võimalusel röövima kirstu ja selle toimetama enda alguspunkti.
Lisapunktid:
- 20 võidupunkti kui leeri lipukandja püsib kirstuga koos stsenaariumi lõpuni.
- Kui kirst röövitakse teise leeri poolt, saavad nad sama võimaluse, samadel tingimustel, eeldusel, et neil on kaasas leeri lipp (enda või vastase oma).
Tingimused:
- Kirstu ei või enne stsenaariumi lõppu avada.
- Kirstu välimust ei või muuta ega varjata.
Tegevus:
- Vaba.
Võit:
- Kui kirstu algsed omanikud suudavad selle transportida enda lõpppunkti siis võidavad nad stsenaariumi.
- Kui keegi ründajatest suudab kirstu hõivata ja toimetada enda alguspunkti siis võidavad nemad stsenaariumi.
Kestvus:
- 60 minutit või kuni üks leer võidab.