Teelahing
Enne algust:
- Keset laiemat teed või kitsamat välja seisab GM või REF.
- Temast kahel pool, võrdsetel kaugustel asub piirimärk.
- Piirimärgist tagapool asub kummagi leeri taaselustumispunkt, kus asub leeri lipp. Leeri lipu röövimine on selle stsenaariumi jooksul keelatud.
Eesmärk:
- Toimetada GM üle vastase piirimärgi.
Lisapunktid:
- Pole.
Tingimused:
- Tee keskel asuvat GM'i saab liigutada, puudutades teda ja paludes tal endaga kaasa tulla. GM liigub mängijaga, aeglasel sammul, kaasa niikaua kuni mängija on elus ja teda puudutab.
- GM liigub ainult mööda teed.
- Kummalgi leeril on lõpmatult taaselustumisi.
Tegevus:
- Vaba.
Võit:
- Sinu leer võidab, niipea kui GM liigub üle vastasleeri piirimärgi.
Kestvus:
- Kuni üks leer võidab.
.
.
(Selle stsenaariumi idee pärineb, Sotahuuto RY'lt, Soomest.)