Teelahing

Enne algust:

  • Keset laiemat teed või kitsamat välja seisab GM või REF.
  • Temast kahel pool, võrdsetel kaugustel asub piirimärk.
  • Piirimärgist tagapool asub kummagi leeri taaselustumispunkt, kus asub leeri lipp. Leeri lipu röövimine on selle stsenaariumi jooksul keelatud.

Eesmärk:

  • Toimetada GM üle vastase piirimärgi.

Lisapunktid:

  • Pole.

Tingimused:

  • Tee keskel asuvat GM'i saab liigutada, puudutades teda ja paludes tal endaga kaasa tulla. GM liigub mängijaga, aeglasel sammul, kaasa niikaua kuni mängija on elus ja teda puudutab.
  • GM liigub ainult mööda teed.
  • Kummalgi leeril on lõpmatult taaselustumisi.

Tegevus:

  • Vaba.

Võit:

  • Sinu leer võidab, niipea kui GM liigub üle vastasleeri piirimärgi.

Kestvus:

  • Kuni üks leer võidab.
.
.
(Selle stsenaariumi idee pärineb, Sotahuuto RY'lt, Soomest.)