Sillalahing

Enne algust:

  • Mäng toimub lagedal väljal, kuhu on kas ehitatud või puna/valge lindiga maha märgitud kuni kolm „silda” – kolm kuni 30 meetri pikkust ja 80cm laiust rada, mis asetsevad üksteise suhtes paralleelselt ja kohakuti.
  • Kõik sillad on visuaalselt ja selgelt jagatud kolmeks sektsiooniks.
  • Kummalgi pool sildasid on 50 meetri kaugusel leeri territoorium – maha märgitud 5x5 meetrit ala.
  • Kumbki leer alustab enda alalt või selle tagant.
  • Leeri lipp paigutatakse leeri taha, võitlusala äärele. Leeri lipu röövimine on selle stsenaariumi jooksul keelatud.

Eesmärk:

  • Põhieesmärk - Kontrolli alla saada ja 2 minutit hoida vastaste territooriumi.
  • Alternatiiven eesmärk - Kontrolli alla saada ja 5 minutit hoida, vähemalt 2/3, vähemalt kahest sillast.

Lisapunktid:

  • Pole

Tingimused:

  • Kontrollimiseks loetakse seda kui vastasleeri alal pole ühtegi elusat vastasleeri mängijat ja on vähemalt üks elus oma leeri mängija.
  • Kogu mänguala on piiratud ja ainsateks läbipääsudeks vastase poolele ja sellega ka tema territooriumile, on eelpool mainitud kolm silda.

Tegevus:

  • Sillal võideldes tuleb jälgida, et ei „kukutaks maha” st. ei astutaks maha või üle markeeringu.
  • Sillalt kukkunud (e. maha või üle astunud) peavad koheselt ja mitte teisi võitlejaid segades, liikuma sildade vaheliselt alalt enda territooriumile (markeeritud kasti), kust nad võivad taas lahinguga ühineda.
  • Sillalt kukkumine ei kustuta elu- ega turvisepunkte.
  • Sillalt „maha kukkunud” tegelastega ei saa võidelda ja tema ei saa kellegagi võidelda.
  • Mängitakse kolm raundi

Võit:

  • Leer kes suudab vastaste ala hoida 2 minutit nii, et selle ala sees pole ühtegi vastast, võidab raundi. Alternatiivina, leer kes suudab hoida 5 minutit vähemalt 2/3 vähemalt kahest sillast, võidab raundi
  • Mängitakse läbi, 3 raundi, kes rohkem raunde võidab, see võidab stsenaariumi.

Kestvus:

  • 60 minutit või kuni 3 raundi täis saab.